Văd ceasul ca pe o pizza și sunt dispusă să aloc câteva felii job-ului și alte câteva felii viselor mele, pe care nu le pot atinge decât prin – și mai multă!!! – muncă. Dar partea din care nu sunt dispusă să cedez nici cea mai subțire felie de pepperoni este cea pe care le-o ofer copiilor.
De când sunt mamă, am înțeles că timpul înseamnă, în primul rând, iubire, iar asta m-a făcut să fiu atentă și să identific principalii hoți de ore, minute și secunde din viața mea.
După ce mi-am pus pălăria de detectiv și am investigat, am fost surprisă să descopăr că în capul listei se aflau cumpărăturile.
Da, chiar ele, cumpărăturile, în limba română, că de SHOPPING nu m-aș fi plâns vreodată. 🙂
Acest du-te-vino la hipermarket, goana printre raioanele și rafturile pe care nu reușesc să le învăț pe de rost, senzația neplăcută de “sigur am uitat ceva” și, în final, statul la coadă, toate mă țin departe de lucrurile care mă bucură cu adevărat.
Aseară, am comandat pentru prima dată pe Freshful, primul hipermarket online cu livrare rapidă din România.
Când spun rapidă, nu exagerez cu nimic. Am deschis aplicația la 18:58. Știu sigur că atât era pentru că, în timp ce comandam, m-a salutat Andreea Esca din televizor.
Mi-a luat cam 2-3 minute să comand tot ce aveam nevoie pentru Anais: șervetele umede Sensitive de la Pampers, șampon bio cu mușetel de la Essere, cremă bio anti-iritații de la Laboratoires de Biarritz și gel de duș Be a Unicorn de la Natura Verde.
Am regăsit o mulțime de alte brand-uri de încredere pe care le folosesc pentru copii: Ok Mama, Aquaint, Gamarde, Aleva Naturals etc.
Aveam tot hipermarket-ul în telefon. Practic, nu trebuie să mai fac niciun drum pentru produse alimentare proaspete, apă sau sucuri naturale, produse proaspete din grădină, sute de articole BIO și ECO de la fermieri sau producători locali.
Poți cumpăra orice, inclusiv pâine proaspăt scoasă din cuptor, cu maia și ingrediente 100% românești.
Revenind la ce mă doare pe mine, adică la timp și la momentele petrecute alaturi de cei dragi, am putut selecta chiar intervalul 20:00 – 22:00.
La ora 19:03, am primit SMS-ul care mă anunța că “Bunătățile Freshful din comanda #00178XXXX sunt în drum spre tine!”.
Zis și făcut! La 20:10, acest băiat căruia i-am protejat identitatea cu un smiley face – dar care era la fel de zâmbitor precum emoticonul – era deja la noi la poartă.
Iar cel mai bucuros a fost… Te las să ghicești! Dacă ai zis “Bogdan”, răspunsul e corect!
Când soțul meu a realizat că, de acum încolo, nu va mai trebui să care, în fiecare săptămână, cele 6 baxuri de apă pentru întreaga lui familie de setoși, a devenit pe loc fan Freshful by eMAG.
Ana Nicolai