Connect with us

Hi, what are you looking for?

Fashion & Toys

Kids Fashion: Cei 7 Magnifici ai modei pentru pitici

În același film cu părinții, dar cu propria personalitate vestimentară

Când eram mici, ne îmbrăcam de la frații mai mari sau din buticurile cu fake-uri de la turci. Eram cu toții la fel, trening Abibas, șapcă Chicago Bulls, când te întâlneai cu un prieten, parcă te uitai în oglindă. De prin piețe și târguri, părinții îți alegeau o pereche de blugi din cei înșirați pe capota de Dacie. Îi probai acolo, pe bancheta din spate. După două spălări, se subțiau în genunchi, se lua și culoarea, dar mai dădeau mamele cu foaie de indigo.

Astăzi, părinții sunt mai conștienți de aspectul celor mici, dar și copiii își asortează hainele la personalitatea lor. În anii ’90, băieților de la B.U.G. Mafia nici nu le-ar fi trecut prin cap să scoată piese care să se numească “Adidașii” (Șatra BENZ) sau “Papuci Gucci” (Abi), dar generațiile se schimbă, la fel și nivelul de trai pentru cei mai norocoși dintre noi. Dacă vrei să îți pui omulețul vorbăreț pe Insta și să se bucure și el când va vedea pozele peste ani, ar fi bine să arate țiplă. Iată care sunt cele mai cool brand-uri de îmbrăcăminte pentru copii.

7. Catimini:

Catimini este un brand franțuzesc apărut în 1962, foarte elegant și destul de popular în rândul copiilor de celebrități, precum fetițele gemenele ale Sarei Jessica Parker. Hăinuțele lor nu sunt chiar ieftine, dar sunt cea mai accesibilă marcă dedicată exclusiv celor mai mici dintre noi.

6. Young Versace:

Versace, unul dintre cele mai cunoscute branduri de lux, a făcut mult timp doar haine pentru bărbați și femei, dar de câțiva ani a introdus și o linie specială pentru copii. Versace Young nu înseamnă doar “minuaturi” ale colecțiilor pentru adulți, ci le continuă surprinzător și creativ. Copiii vor fi în același film cu părinții, dar vor avea propria personalitate vestimentară.

5. RC Junior:

Celebru pentru imprimeurile explozive de pe jeanși, pentru accesoriile din piele și pentru parfumurile sale, Roberto Cavalli a surprins pe toată lumea cu Angels & Devils, prima sa colecție pentru copii, dar și cu câteva piese pentru bebeluși. E un brand happy și plin de culoare, inspirat, cel mai probabil, de cei cinci copii – doi băieți și trei fete – ai designerului italian.

4. Little Marc Jacobs:

Din 2004, de când s-a născut “Little”, Mark Jacobs amestecă streetwear-ul cu stilul clasic pentru a crea modele unice pentru mini-me-ul tău. El folosește aceleași palete de culori și modelele plinde de umor ca și în colecțiile pentru adulți. Marc Jacobs înseamnă trendsetting. Designerul combină întotdeauna cerințele contemporane cu accentele stilistice, dă frâu liber creativității sale și combină tăieturile jucăușe cu designul artistic.

3. Fendi Kids:

Proiectat de Silvia Venturini Fendi, Fendi Kids a fost lansat odată cu colecția de primăvară / vară 2011. După un joint-venture cu Simonetta în 2014, astăzi Fendi Kids este deținut în totalitate de Fendi și produce piese pentru nou-născuți, copiii și adolescenți. Prețurile variază mult, de la cămași de 80$ până la o rochii de 600$.

2. Dolce & Gabbana:

Cu aceeași abordare clasică, dar cu o notă contemporană unică, Dolce & Gabbana Kids însamnă explozie de culoare, personaje adorabile și motive vesele. De la apariția lor în 1985, duoul sicilian Domenico Dolce și Stefano Gabbana a avut întotdeauna o abordare jucăușă față de design. De aceea, transpunerea D&G în lumea vibrantă a îmbrăcămintei pentru copii a venit natural și a fost extrem de apreciată de fanii din toată lumea ai brandului.

1. Burberry:

Trench-ul lor în miniatură, rochiile elegante și salopetele adorabile vor fi mereu la mare căutare.  Sofisticat și urban, cu o puternică moștenire engleză, Burberry se află în continuă expansiune de peste 150 de ani. A fost una dintre primele mărci care au lansat o linie de lux pentru copii, iar Lanvin, Armarni, Gucci și Fendi Kids doar i-au urmat exemplu. Burberry a rămas cel cel mai cunoscut și cel mai mare jucător de pe piața de kids, acoperind 4% din vânzările totale de anul trecut. În 2015, Burberry a preluat și compania de distribuție Children Worldwide Fashion (CWF), care acordă licențele pentru Little Marc Jacobs, Karl Lagerfeld Kids, Chloe și alte mărci de top.

Bogdan Nicolai

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 + twelve =

Advertisement

Din aceeași categorie:

Lifestyle

Primii doi ani au fost cei mai frumosi. Am râs și m-am bucurat de fiecare clipă din zi. Am învățat odată cu tine că...

Parenting

Când e mic și începe să gângurească, abia aștepți să vorbească. Nu peste mult timp, tot ce îți vei dori e să găsești butonul...

Events

Banca Comercială Română organizează a doua ediție a concursului național de desene Școala banilor bine-crescuți Competiția se desfășoară în perioada 5 octombrie-15 decembrie și...

Fashion & Toys

Omuleții vorbăreți din ziua de azi sunt mult mai “prieteni” cu moda decât eram noi. Îmi amintesc că mergeam cu mama la cumpărături de...

Books/Edu

Valurile de nori trecuseră toate, rând pe rând. Nu stropiseră deloc pământul și, prin urmare, nu răcoriseră nici aerul.  Fierbeau zările și parcă nu mai știa...

Parenting

Traversăm o perioadă stresantă care ne produce multă îngrijorare, frustrare și ne putem simți confuzi. Dacă așa suntem noi, părinții, ar trebui să încercăm să...

Events

Pe scurt, a fost cea mai frumoasă experiență pe care am trăit-o în ultima perioadă. Aș fi simțit la fel și dacă nu ar...

Events

Care este gulity pleasure-ul tău? Pe lângă mâncatul de ciocolată pe ascuns, îmi place adrenalina, mai ales cea de la volan. Bineînțeles, nu conduc cu...

Pediatrics

Omuleții trezesc în noi sentimente de o intensitate copleșitoare. O mamă poate trece, în aceeași zi, de la furie la îngrijorare pentru ca, apoi,...

Books/Edu

Sunt mama a doi omuleți si cadru didactic. De 15 ani, sunt educatoare. Mă gândeam că, odată cu anii de învățământ, am vazut si...

Lifestyle

Un animal de companie îți poate înveseli viața și este o metodă ideală de a-i învăța pe omuleții vorbăreți să fie responsabili. Trebuie însă...